Interim HR advies

Je hebt er vast wel eens mee te maken gehad: een collega die langdurig afwezig is. Dit kan zijn vanwege zwangerschap, ziekte of omdat hij of zij een lange reis wil maken. Hoe vang je dit op als organisatie? Wij nemen graag werk voor je uit handen door tijdelijk werkzaamheden over te nemen op interim basis.
Neem direct contact op

Tijdelijke ondersteuning nodig?

Interim HR is de oplossing wanneer je een extra kracht nodig hebt ter overbrugging en daarbij de continuïteit van je HR-processen wilt waarborgen. Bijvoorbeeld in het geval van ziekte, lange afwezigheid of wanneer een collega uit je team vertrekt. Maar ook wanneer je HR-processen verder wilt professionaliseren en daarbij specifieke HR-kennis mist, kan Interim HR de uitkomst bieden.

Zo kan je Interim HR inzetten wanneer je:

  • Te maken hebt met afwezigheid door zwangerschapsverlof, ziekte of andere omstandigheden. 
  • Een korte óf langdurige opdracht hebt liggen. 
  • Tijdelijk een salarisspecialist nodig hebt voor de salarisverwerking
  • Ter overbrugging iemand nodig hebt in de wervingsperiode. 
  • Een vraagstuk hebt die vraagt om specifieke HR-kennis. 
  • Te maken hebt met structurele onderbezetting. 
  • Een nieuw HR-systeem wilt implementeren.
  • Te maken hebt met een sterke groei.