Tijdelijke ondersteuning nodig?
Interim HR is de oplossing wanneer je een extra kracht nodig hebt ter overbrugging en daarbij de continuïteit van je HR-processen wilt waarborgen. Bijvoorbeeld in het geval van ziekte, lange afwezigheid of wanneer een collega uit je team vertrekt. Maar ook wanneer je HR-processen verder wilt professionaliseren en daarbij specifieke HR-kennis mist, kan Interim HR de uitkomst bieden.
Zo kan je Interim HR inzetten wanneer je:
- Te maken hebt met afwezigheid door zwangerschapsverlof, ziekte of andere omstandigheden.
- Een korte óf langdurige opdracht hebt liggen.
- Tijdelijk een salarisspecialist nodig hebt voor de salarisverwerking.
- Ter overbrugging iemand nodig hebt in de wervingsperiode.
- Een vraagstuk hebt die vraagt om specifieke HR-kennis.
- Te maken hebt met structurele onderbezetting.
- Een nieuw HR-systeem wilt implementeren.
- Te maken hebt met een sterke groei.
Onze adviseurs
Waarom interim
HR advies?
Snelle doorlooptijd
een interimmer zorgt er voor dat afgesproken deadlines worden behaald en projecten worden gerealiseerd.
Minder werkdruk
Een interimmer neemt werk uit handen voor andere collega's binnen de organisatie.
Diverse expertises
Wij plaatsen een uitdaging of vraagstuk in een breed perspectief en haken waar nodig specialisten aan.
Samen gaan!
Onze professionals hebben ruime ervaring met interim opdrachten en zullen zich de specifieke bedrijfssituatie snel eigen maken. Zo kunnen we onder andere de rol als HR-adviseur en salarisadviseur innemen. Ieder met zijn of haar eigen ervaring en expertise. We kijken daarbij kritisch welke collega het best 'past' binnen jouw organisatie. Of het nu gaat om tijdelijke vervanging of langdurige opdrachten: samen gaan we er het beste van maken!