Hoe automatisering van administratie­werkzaamheden Sans tijd bespaart

Modebedrijf Sans is al tientallen jaren niet meer uit de Rijssense winkelstraat weg te denken, het is een begrip én een echte trekpleister. Naast de winkel, is ook de webshop van Sans populair: de grootste online kledingwinkel van Twente met zowel dames- als herenkleding van o.a. Only, PME Legend en Vero Moda. Sans loopt voorop en vindt ondersteuning bij onze accountants.

Klantcase Sans

In 2006 namen zoons Tom en Nick Sans het stokje van vader Herman Sans over. Tom richt zich vooral op de inkopen en de webshop, terwijl Nick de man van de HR-zaken is en veel in de winkel staat. Tom had al snel door dat de online uitbreiding een gat in de markt zou zijn. En dat bleek, toen ze 11 jaar geleden startten met de webshop.

Dappere keuze

Sans was veel in het nieuws toen ze als één van de eerste webshops in Nederland 2,95 euro retourkosten besloten te vragen. Het gratis retourneren van bestellingen was niet meer werkbaar en dat pakten ze aan. "Een dappere keuze die goed bij het bedrijf past", vindt accountant Erik ter Haar.

Erik (de Jong & Laan): “Sans liep hiermee echt voorop, waarna andere grote bedrijven hen volgden. Ik ben al 14 jaar betrokken bij Sans en ik ken het bedrijf als een nuchter en oprecht bedrijf." Erik is trots op zijn klant: “We hebben goed en regelmatig contact met Tom en de samenwerking verloopt prima.”

Erik ter Haar
Erik ter Haar Vestigingsmanager